Модуль 10-11
Обговорення різних технік постановки запитань. Створюються презентації, документи, веб-ресурси, план впровадження теми, документ для фасилітації. Відбувається обговорення того, що було вивчено. Відбувається підготовка до предемонстрації Портфоліо. Проводиться оцінювання тренінгу з подальшим отриманням сертифікату.
Модуль 9
Обговорюються створені учнями приклади робіт та методи допомоги. Створюються форми та інструменти оцінювання, також начальні матеріали.
Модуль 8
Учасники діляться між собою прикладами учнівських робіт. Обговорюються ідеї про залучення учнів до процесу оцінювання. Створюється форма для підсумкового оцінювання.
Модуль 7
Учасники діляться ідеями щодо використання Інтернету у навчанні учнів. Створюються та оцінюються учнівські роботи. При потребі вносяться зміни до свого Плану вивчення теми.
Модуль 6
Відбувається обговорення учасниками щодо безпеки роботи учнів в Інтернеті.
Модуль 5
Основним аспектом є обговорення в парах власних презентацій та обговорення в групах відповідності проекта вимогам державних освітніх стандартів.Приділяється значна увага законам щодо авторських прав. Формується список використанних джерел. Відбувається оцінюються інтернет-ресурсів щодо їх придатності до використання.
Модуль 3-4
Відбувається обговорення навчальних тем для створення Портфоліо. Обговорюються і формуються основні запитання і завдання до виконання досліджень.Створюються таблиці, форми, документи. Обговорюються приклади та відбувається робота в парах де відбувається обговорення і створення основних запитань і плану оцінювання.
Модуль 1-2
Обговорюються цілі та завдання навчального тренінгу. Відбувається ознайомлення з основними ресурсами тренінгу. Створюються об'єкти тренінгу. Відбувається обговорення та розгляд прикладів, також створення закладки на інтернет-ресурси та публікації.
Обговорення різних технік постановки запитань. Створюються презентації, документи, веб-ресурси, план впровадження теми, документ для фасилітації. Відбувається обговорення того, що було вивчено. Відбувається підготовка до предемонстрації Портфоліо. Проводиться оцінювання тренінгу з подальшим отриманням сертифікату.
Модуль 9
Обговорюються створені учнями приклади робіт та методи допомоги. Створюються форми та інструменти оцінювання, також начальні матеріали.
Модуль 8
Учасники діляться між собою прикладами учнівських робіт. Обговорюються ідеї про залучення учнів до процесу оцінювання. Створюється форма для підсумкового оцінювання.
Модуль 7
Учасники діляться ідеями щодо використання Інтернету у навчанні учнів. Створюються та оцінюються учнівські роботи. При потребі вносяться зміни до свого Плану вивчення теми.
Модуль 6
Відбувається обговорення учасниками щодо безпеки роботи учнів в Інтернеті.
Модуль 5
Основним аспектом є обговорення в парах власних презентацій та обговорення в групах відповідності проекта вимогам державних освітніх стандартів.Приділяється значна увага законам щодо авторських прав. Формується список використанних джерел. Відбувається оцінюються інтернет-ресурсів щодо їх придатності до використання.
Модуль 3-4
Відбувається обговорення навчальних тем для створення Портфоліо. Обговорюються і формуються основні запитання і завдання до виконання досліджень.Створюються таблиці, форми, документи. Обговорюються приклади та відбувається робота в парах де відбувається обговорення і створення основних запитань і плану оцінювання.
Модуль 1-2
Обговорюються цілі та завдання навчального тренінгу. Відбувається ознайомлення з основними ресурсами тренінгу. Створюються об'єкти тренінгу. Відбувається обговорення та розгляд прикладів, також створення закладки на інтернет-ресурси та публікації.
Немає коментарів:
Дописати коментар