Рефлексія

Модуль 10-11 

 Обговорення різних технік постановки запитань. Створюються презентації, документи, веб-ресурси, план впровадження теми, документ для фасилітації. Відбувається обговорення того, що було вивчено. Відбувається підготовка до предемонстрації Портфоліо. Проводиться оцінювання тренінгу з подальшим отриманням сертифікату. 



Модуль 9 

 Обговорюються створені учнями приклади робіт та методи допомоги. Створюються форми та інструменти оцінювання, також начальні матеріали.  

 
Модуль 8 

 Учасники діляться між собою прикладами учнівських робіт. Обговорюються ідеї  про залучення учнів до процесу оцінювання. Створюється форма для підсумкового оцінювання. 


Модуль 7 

 Учасники діляться ідеями щодо використання Інтернету у навчанні учнів. Створюються та оцінюються учнівські роботи. При потребі вносяться зміни до свого Плану вивчення теми.



Модуль 6 
 Відбувається обговорення учасниками щодо безпеки роботи учнів в Інтернеті.


Модуль 5
 Основним аспектом є обговорення в парах власних презентацій та обговорення в групах відповідності проекта вимогам державних освітніх стандартів.Приділяється значна увага законам щодо авторських прав. Формується список використанних джерел. Відбувається оцінюються інтернет-ресурсів щодо їх придатності до використання.



Модуль 3-4 
 Відбувається обговорення навчальних тем для створення Портфоліо. Обговорюються і формуються основні запитання і завдання до виконання досліджень.Створюються таблиці, форми, документи. Обговорюються приклади та відбувається робота в парах де відбувається обговорення і створення основних запитань і плану оцінювання.

Модуль 1-2
 Обговорюються цілі та завдання навчального тренінгу. Відбувається ознайомлення з основними ресурсами тренінгу. Створюються об'єкти тренінгу. Відбувається обговорення та розгляд прикладів, також створення закладки на інтернет-ресурси та публікації.

Немає коментарів:

Дописати коментар